niet politiek maar wel kloppend

Welkom op het forum Politiek Vanuit Het Hart.
Hier kan je een nieuwe Topic aanmaken waarin je jezelf kan voorstellen en vertellen wat je nog meer wilt delen.
Joyfulness
Contacteer:

niet politiek maar wel kloppend

Bericht door Joyfulness »

Allereerst moet ik zeggen dat ik heel erg blij ben dat er weer een fatsoenlijke partij mee gaat doen met de verkiezingen.
Onlangs had ik het nog met iemand over Mens & Spirit en hoe jammer het was dat deze club er niet meer was.
Mijn verbazing en blijdschap zijn dus groot. Op voorhand hebben jullie mijn stem al.

Nu zou het kunnen dat je dit bericht direct weer verwijderd, en dat is ook best maar ik wil jullie wijzen op www.Joyfulness.world
Mijn man Johan en ik hebben die opgericht vanuit min of meer dezelfde visie als dat deze partij is opgericht.
Wij zijn de grote ego's zat, de hiërarchie, het zorgsysteem, het onderwijssysteem en nog veel meer zat. Het kan zoveel beter!!
Nu pakken jullie het politiek aan en wij gaan de bedrijven/zorginstellingen/scholen en organisaties in maar we willen feitelijk hetzelfde.
Wij kunnen met ons bedrijf niet aan politiek gaan doen (zeker als individu wel) maar een beetje sturen kan nooit kwaad :-)
Misschien kunnen jullie en wij wat aan elkaar hebben.
Neem gerust eens een kijkje op deze website, er valt veel te lezen, en misschien kunnen we op wat voor manier dan ook (al is het maar achter de schermen) toch wat voor elkaar betekenen want het is voor ons heel duidelijk dat in de Nieuwe Wereld er volop gedeeld gaat worden.

Vriendelijke groet,

Margreeth van Eersel
Steven
Site Admin
Contacteer:

Re: niet politiek maar wel kloppend

Bericht door Steven »

Hoi @Joyfulness ,

Leuk dat je op het forum bent. Ik neem contact met je op :mrgreen:
"Alles van het leven komt me toe met gemak, vreugde & glorie!" :lol:
- Gary M. Douglas & Dr. Dain Heer
Plaats reactie