Wie ben ik

Welkom op het forum Politiek Vanuit Het Hart.
Hier kan je een nieuwe Topic aanmaken waarin je jezelf kan voorstellen en vertellen wat je nog meer wilt delen.
Herman Morren

Wie ben ik

Bericht door Herman Morren » za jul 25, 2020 9:54

Hallo allemaal, Ik ben Herman Morren en was lid van de partij Mens en Spirit, ben erg blij dat er weer een nieuw en verfrissende doorstart plaats heeft gevonden. Ik moet eerlijk bekennen dat niet veel met politiek op heb en al helemaal niet met de huidige, ik heb maar heel weinig vertrouwen. Voor mij is het wel heel belangrijk dat in de volksvertegenwoordiging een partij zichtbaar is die mens gericht denkt en dat vertaald in haar programma, om deze manier "de mens" van de samenleving voortdurend op de politieke agenda te krijgen inplaats zoals nu eigenlijk er alleen maar een ecnonomische agenda is. Tevens vraagt de nieuwe tijd en toekomst een andere poltiek en andere economische samenleving waarin de nieuwe mens zich thuis kan voelen en iedereen welkom is. De basis van spiritueel bewustzijn zou in de samenleving ruimer mogen groeien net zoals dat bij menig mens en mezelf vorm krijgt.

Terug naar “Welkom”